Üye değil misiniz? Kayıt ol | Şifrenizi mi unuttunuz?
Kapat

KATEGORİLER

MARKALAR


 

E-POSTA İLE DESTEK


 

TELEFON İLE DESTEK HATTI

destek telefonu
 

SMS İLE DESTEK HATTI

sms no

Visa-MasterCard

SIK SORULAN SORULAR

Ürünlere nasıl sahip olabilirim?
Petra çatısı altındaki ürünlere mağazalardan ulaşamazsınız. Petra ürünlerini çok katlı pazarlama sistemini kullanarak müşterilerine doğrudan satış temsilcileri kanalıyla ulaştırmaktadır. Eğer sizde ürünlerimizle ilgileniyorsanız, İstek Hattından bizi arayabilir, sizi aramamız için form gönderebilirsiniz.
Doğrudan satış sistemi nedir?
Dogrudan Satış sistemi ürünlerin arada toptancı veya perakendeci gibi aracılar olmadan doğrudan üreticiden tüketiciye sunulmasıdır. Bu sistemle tüketici evinde alışveriş yapmanın rahatlık ve kolaylığını temsilciden kişisel hizmet alarak yaşar.
Ödeme seçeneklerim nedir?
Online mağazamız bütün bankaların Mastercard ve Visacard larını, posta çeki, havale ve EFT ödemelerini kabul eder. Kredi kartı ödeme formumuzu doldurarak (212) 509 48 88 nolu faksa gönderebilirsiniz. Kredi kartınızdan ödeme alındıktan sonra ürünleriniz istediğiniz adrese gönderilecektir. Kapıda Teslimde Nakit Ödeme: Bu ödeme seçeneği tercih edildiğinde; ürün tesliminde, nakit ödeme gerçekleştirebilirsiniz.
Siparişlerim tarafıma nasıl ulaştırılacak?
Siparişlerinizi verdikten sonra 5 gün içinde ürünleriniz tarafınıza kredi kartı ile ödeme formunda belirttiğiniz adrese Petra A.Ş.'nin anlaşmalı olduğu kargo firmaları tarafından teslim edilecektir. Elde olmayan nedenlerden kaynaklanan gecikmeler tarafınıza bilgilendirilecektir.
Kapıda teslimde nakit ödeme nasıl gerçekleşiyor?
Bu ödeme seçeneği tercih edildiğinde; ürün tesliminde ürün bedelini nakit ödeme ile gerçekleştirebilirsiniz. Kargo yetkilisi, siparişi veren kişinin kimlik kartı ibrazını görmeden, ürünü hiçbir şekilde teslim etmeyecektir. Bu sebeple sipariş verirken üye (ya da teslimatı alacak kişi bilgisi) / fatura / adres bilgilerinizi tam olarak giriniz. Ödeme yapmadan önce Kargo elemanından, kimlik ibrazı isteme hakkınız vardır.
Ürün teslimatı yapılacağı gün teslimat adresinde bulunmuyorsam ne yapmalıyım?
Teslimat yapmak için gelen kargo şirketi belirttiğiniz teslim adresine geldiğinde sizi bulamaz ise müşteri adına düzenlenmiş “ Müşteri Ziyaret Notu” formunu bırakır. Alıcı en az 3 gün içerisinde kargo şirketine telefon eder ve randevulaşılan saatte kargo şirketi teslimatı anlaşılan saatte yapar.
Siparişim elime ulaşmadı, ne yapmalıyım?
Siparişinizin elinize ulaşmaması halinde info@ptr.com.tr adresimize mesaj göndermeniz veya (212) 444 77 88 nolu telefonu aramanız halinde konuyla hemen ilgilenilecek ve size detaylı bilgi verilecektir.
İptal, iade ve değişim talepleriyle ilgili aşağıda belirtilen uygulamalarımızı tekrar hatırlatırız;
1. Sipariş verdiğiniz tarihte bize ilettiğiniz iptal talepleriniz, ürünleriniz kargoya verilmediği takdirde işleme alınacaktır.
2. Satın aldığınız ürünleri fatura tarihi itibariyle 7 gün içerisinde koşulsuz iade edebilirsiniz.
3. Satın aldığınız ürünleri 15 gün içerisinde, ürünün ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma vesair durumları olmaması ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile değişimini ve iadesini yapabilirsiniz.
4. Ürün değişimlerinde kargo ücretini her iki yönde de müşteri üstlenir.
5. Siparişlerinizi teslim aldıktan sonra, üründe bir hata olduğunu görmeniz durumunda kargo bedelini ödeyerek bize iade etmeniz gerekmektedir.
6. Gönderilen ürün incelenir, üretim kaynaklı bir hata tespiti yapılması sonucunda ürün değiştirilerek, kargoya vermiş olduğunuz bedel firmamız tarafından kendi hesabınıza aktarılır. Yeni ürünün çıkışı kargo bedeli olmadan adresinize yapılır.
7. Tüm ürünler üretim ve montaj hatalarına karşı 2 yıl garantilidir.
8. Lütfen kargonuzu teslim aldıktan sonra ürünlerinizin eksiksiz ve hatasız olduğunu kontrol ediniz. Eksik veya hatalı olduğunu düşündüğünüz kargolarınızı 15 gün içerisinde merkeze yazılı bildiriniz.
9. İade, değişim ve arızalı ürün gönderimlerinizi kargoya;
a) Ürünlerinizle birlikte gelen irsaliyeli faturanız,
b) Kargodan almış olduğunuz makbuz, fatura,
c) Şikayetinizi aktaran bir not ile birlikte veriniz. Bu maddelerden birinin eksik olması durumunda talebinizi karşılamakta sıkıntı yaşayabiliriz.

© Copyright 2008, Petra Doğrudan Satış A.Ş.